sunami

وبگردی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شارژ ایرانسل

کارت شارژ در ایران اولین بار توسط اپراتور تلفن همراه ایرانسل برای افزایش اعتبار مشترکین سیم کارت اعتباری ارائه گردید. پس از آن اپراتور همراه اول نیز از همین روش به منظور افزایش اعتبار مشترکین اعتباری خود استفاده کرد. اپراتور اعتباری تالیا و رایتلنیز با ارائه کارت شارژ با مبالغ مختلف، همین شیوه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهند.

خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارزان با گوشی

امروزه کارت شارژها در اکثر مغازه‌های سوپرمارکت قابل تهیه هستند. همچنین با گسترش نفوذ تجارت الکترونیک و امکان خرید اینترنتی، وب سایت‌هایی نیز به منظور خرید اینترنتی کارت شارژ راه‌اندازی شده‌اند. این وب سایت‌ها معمولاً کارت شارژها را با قیمت‌هایی کمتر از بازار به کاربران عرضه می‌کنند و از آنجا که به وسیله کامپیوتر و موبایل از هرجایی قابل دسترس هستند، مورد استقبال متقاضیان کارت شارژ قرار گرفته‌اند.

کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاپ با در اختیار داشتن رمز خرید اینترنتی قابلیت خرید از این سایت‌ها را دارند. همچنین خرید کارت شارژ از طریق دستگاه‌های کارت خوان نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ

در حال حاضر سایت‌های زیادی مبادرت به فروش شارژ نموده و کسب درآمد می‌کنند، به این شیوه فروش، خرید شارژ اینترنتی گفته می‌شود.

از روش‌های دیگر شارژ می‌توان به شارژ بدون اینترنت اشاره نمود.

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

موافقین ۰ مخالفین ۰

پایش

پایش نوشت: سعید جلیلی دبیر سابق شورای امنیت ملی گفته است در انتخابات آینده ریاست جمهوری نامزد خواهد شد. 
 
به گزارش انتخاب، پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روح تازه ای را به اردوگاه مخالفان حسن روحانی دوانده و انگیزه برخی از چهره های اصولگرا برای نامزدی در انتخابات را بیشتر کرده است. 
 
گویا تصمیم جلیلی برای نامزدی در انتخابات ربطی به انتخاب ترامپ ندارد و او آمادگی خود برای حضور در انتخابات را دو هفته پیش اعلام کرده است. 


ساخت وبلاگ
 
گفته می شود جلیلی اخیرا با تحلیل اوضاع کشور به برخی همفکرانش گفته است که اکنون دیگر همه متوجه شده اند که برجام شکست خورده و نظرات ما درباره برجام به اثبات رسیده است. 
 
به گفته جلیلی، با شکست برجام و اثبات درستی مواضع او در دوران مذاکرات هسته ای، مردم در این دوره به او رای خواهند داد. 
 
جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل نیز شرکت کرده بود اما علیرغم حمایت غیررسمی محمود احمدی نژاد، وی با کسب تنها 4 میلیون رای شکست خورد. 
 
براساس اخبار به دست آمده احمدی نژاد برنامه ای برای حمایت از آقای جلیلی و یا هیچ نامزد دیگر انتخابات ندارد. از نظر آقای احمدی نژاد، نامزدهایی که یک یا چندبار در انتخابات شرکت کرده و رای نیاورده اند دیگر به مصلحت خودشان هم نیست که در انتخابات شرکت کنند. 
 
احتمالا اشاره وی به احتمال نامزدی محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز می باشد که تاکنون در دو بار در انتخابات نامزد شده است و پیش بینی می شود این بار نیز یکی از نامزدهای اصلی اصولگرایان خواهد بود.


ساخت وبلاگ

مطالب مرتبط:

 بهترین روزهای حجامت دانلود تقویم حجامت سال 96


س

 ب

 ر


 ح

جدول پخش مستقیم و زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون

برنامه و جدول پخش زنده فوتبال و دیگر مسابقات ورزشی از تلویزیون


قیمت دلار و نرخ ارز امروز

وی افزود: بنابراین کاهش نرخ ارز توجیه نداشت و افزایش محدود آن در روز جاری را نمی‌توان مبنای تحلیلی برای جهت‌‌گیری بازار ارز دانست.

قیمت دلار 

این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه تغییرات 200 و 300 تومانی بازار قابل معنا و تحلیل است، گفت: پیش‌بینی آینده بازار بستگی به نتیجه مذاکرات 5+1 دارد و در صورت مثبت بودن آن واکنش بازار هم به طور طبیعی مثبت بوده و قیمت‌ها را کاهش خواهد داد.

قیمت دلار و نرخ ارز 

وی تصریح کرد: در شرایط عادی نمی‌توان انتظار کاهش قیمت ارز را داشت زیرا در 15 ماه اخیر هیچ‌گونه افزایشی در قیمت ارز نداشتم و با توجه به تورم این ماه‌ها، کاهش قیمت‌ پایه اقتصادی ندارد.

این کارشناس بازار ارز و سکه اظهارداشت: با توجه به تاثیر‌گذاری نرخ ارز بر قیمت سکه، افزایش قیمت دلار، موجب رشد قیمت سکه شد و هم‌اکنون بازار ارز، حبابی ندارد.

کد قیمت دلار و نرخ ارز امروز

یک کارشناس بازار سکه و ارز با بیان اینکه کاهش قیمت ارز در چند روز گذشته به علت انتشار برخی اخبار با مضمون به رسمیت شناخته شدن ارز بازار آزاد توسط دولت بود، گفت: پس از آن مجددا نرخ ارز به قیمت‌های سابق بازگشت و همین مساله بر نرخ سکه در بازار تاثیر گذاشت.

نرخ ارز


فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است به طور ناگهانی با انفجار احساسات یکی از اطرافیانتان مواجه شوید که می خواهد خشم و اضطراب خود را بر سر شما خالی کند. شما امروز می خواهید همچون یک قهرمان تلاش کنید تا دیگران را به راحتی برسانید. با این حال باید یادتان باشد که نیازهای خودتان را هم در نظر داشته باشید، در غیر این صورت نمی توانید برای دیگران هم کاری بکنید. این که بتوانید یک شریک راه فوق العاده باشید خیلی خوب و هدفی ارزشمند است، به شرط آن که در این راه خودتان را گم و فراموش نکنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال حافظ روزانه با معنی

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید فکر کنید روز خوبی را در محیط کارتان خواهید داشت و همه چیز خیلی روبراه خواهد بود، ولی در عمل با این همه باری که بر دوش دارید و باید به آنها رسیدگی شود، این کار چندان راحت نخواهد بود. نمی توانید سر خود را زیر برف فرو کنید، امروز کارها کمی پیچیده هستند. ولی خوشبختانه شما با منطق و عقل سلیمی که دارید از پس سخت ترین شرایط نیز بر خواهید آمد و مشکلات خود را حل خواهید کرد. کارتان را با مشخص کردن اولویت ها آغاز کنید و با حل کردن مشکلات اصلی اعتماد به نفستان باز خواهد گشت. یادتان باشد که طولانی ترین سفر ها نیز با اولین قدم شروع می شوند. اگر شک و تردیدی به رابطه خود دارید آن را حل کنید و خودتان را هر چه سریعتر از این وضعیت نجات دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احساس می کنید که در دامی گرفتار شده اید، ولی در واقع این خودتان هستید که این دام را برای خود بافته اید. ولی کافی است این چالش های آزار دهنده را پشت سر بگذارید تا راه خودتان را پیدا کنید و بتوانید مسیر خود را ادامه دهید. کلید موفقیت شما اراده و پشتکار است، اگر سعی کنید که از مشکلات فرار کنید تنها باعث بزرگتر شدن آنها خواهید شد. پذیرفتن این که خودتان دارید این انرژی منفی را به وجود می آورید اولین قدم برای بازگرداندن نظم و موفقیت به زندگیتان خواهد بود. شما نمی توانید چیزی را تغییر دهید مگر آنکه اول وجود آن را بپذیرید. امروز با عشقتان راجع به رویاهای مشترک و کارهایی که دوست دارید انجام دهید حرف بزنید، سپس منطقی بودن یا نبودن آنها را بررسی کرده و اگر امکانپذیر هستند برای آنها برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین تیر

بیان نکردن احساساتتان باعث می شود که مشکلات مختلفی در خانه و با اطرافیانتان داشته باشید. حتی اگر سعی کنید که در بررسی این وضعیت بی طرفانه برخورد کنید هم مخفی کردن احساستان از کسانی که دوست دارید به نفع شما نخواهد بود. فکر کردن به گزینه هایی که پیش رو دارید کار بسیار خوبی است، ولی این که اجازه دهید تردید در انتخاب شما را فلج کند اصلا فکر خوبی نخواهد بود. پس از در نظر گرفتن احتمالات دیگر تردید نکنید و دست به کار شوید. شما در حال حاضر فرصت ویژه ای دارید تا تغییراتی فوق العاده در زندگیتان به وجود بیاورید. آنچه در سرتان است را بیان کنید و بگذارید بقیه هر فکری که دلشان می خواهد بکنند.

فال حافظ 

موافقین ۰ مخالفین ۰

عقرب

عقرب. [ ع َ رَ ] (ع اِ) کژدم. (منتهی الارب ) (دهار). جانورکی است از هوام ، زهردار و انواع آن بسیار است. کنیه ٔ وی ام عِریَط و ام ساهره است. عقرب بر نر و ماده ٔ آن اطلاق میشود ولی غالباً در ماده بکار میرود و نر آن را عقربان گویند. و ماده را نیز گاهی عقربه نامند. (از اقرب الموارد). به عربی اسم کژدم ، و آن شیّاله و جرّاره و الوان می باشد،

روزهای قمر در عقرب ۹۵ سال ۱۳۹۵

و آنچه در حین حرکت دنباله را بلند دارد شیاله نامند و آنچه دنباله را کشدجراره ، و او از شیاله کوچکتر می باشد. و زبون ترین اقسام او سیاه و پردار است ، و بهترین او در مداوا زرد شیاله است. (از تحفه ٔ حکیم مؤمن ). به پارسی کژدم خوانند و به یونانی سقرنیوس. بهترین وی نر بود و نشانه ٔ نر آن بود که ضعیف و لاغر بود و نیش وی سطبر بود، وماده ٔ وی فربه و بزرگ بود و نیش وی باریک بود. (از اختیارات بدیعی ). به پارسی کژدم را گویند و هندوی پنچهو گوید. (از تذکره ٔ ضریر انطاکی ). کژدم. کزدم. کج دم. دم کژ. شبوه. دم کج. رُشک. (لغت محلی شوشتر). ابوفصعل. ام فصعل. ام ساهره. ام العریط. ام عسان. عتاق الارض. ابونمیله. ابوعنجل. (مرصع). ج ، عَقارب. (اقرب الموارد) (از منتهی الارب ). و رجوع به کژدم شود :
گرینده بر تو جانوران تا بحد آنک
عقرب ز راه نیش و زبانا گریسته.

روزهای قمر در عقرب ۹۵ سال ۱۳۹۵

موافقین ۰ مخالفین ۰

خداحافظی

عکس نوشته خداحافظی عاشقانه و غمگین برای پروفایل

 

تصویر   عکس عکس های خفن عاشقانه       عکس های خفن    عکس های عاشقانه

موافقین ۰ مخالفین ۰